Blogörtaj | Defansif Matmazel vs Fetişik

Yıllardır yeminliymiş kimseyle röportaj yapmayacağım demiş defaten.Bunu duymayan bir kişi kalmış heralde o da BEN...Gecenin bilmem kaçında kapısını çaldım, üzerinde ipek sabahlık, suratında yeşil maskesiyle açtı kapıyı, altıma sıçtım, acıdı aldı içeri. Adetimdir Ayaküstü Mevzular konuştuk. Durup dururken göster dedim, olmaz dedi, göstermem dedi, "naz yapma" dedim, zavallı beni yaptı bir canavaaa :/ "gösterirsem de elletmem"dedi.
İyi o zaman öt dedim...

Kaç yaşındasın?
26 yaşındayım. kasım 85 işte, hesapla. hıı ama içimdeki bir ben 35lerde falan sanırım, ofansif olan

Nerde oturuyosun?

İstanbul, Kadıköy. ailemle yaşıyorum. çok mıtlıyım. Bu arada sende çok oyalanmasan.. babam her an gelebilir O.o

Ne iş yapıyorsun?

Ağır beden işçisiyim, emekçi...  :)
Zor soru, buna birlikte çalıştığım insanlar da cevap veremez.
Marmara iktisadi idari bilimler çıkışlıyım, sonra bi yat kaptanlığı aldım, iki eğitimi de birleştirdim ortaya karışık bi şeyler yapıyorum, çok şükür. Hem kurumsal ilişkiler hem eğitmenlik.. vıdır vıdır


Blog yazmaya ne zaman ve neden başladın?

Bir bloğum vardı aslında, ona sonra ne oldu bilmiyorum, kapattım herhalde, ciddi ilişkim vardı da o zamanlar, hani böyle kendine ait her şeyi durdurup onla ilgilenirsin ya, ha o, angut kafasındaydım o zamanlar ;)
Bu bloğu bu sene açtım, şubattı sanırım...
iş haricinde yaşadıklarımı anlatacak pek insan bulamıyorum.. Tabii ki yakın arkadaşlarım var ancak zaman sıkıntımız da var, aynı şehirdeyiz ama .. işte...
Aklımdan geçenleri olduğu gibi yazıyorum, küfür etmek istiyorsam ediyorum, normal iletişimde bunları yapmam tabii... Burda yazdıklarım, en yakın arkadaşım cerene anlattığım gibi... Okuyan olarak ondan farklı değilsiniz yani..
Bazen istisnalar oluyor... Çok aşırıya kaçacak şeyler, düşüncelerim.. ama onu da yazamıyorum, birkaç kişiden sebep, onları tam tanımamakla birlikte sanki blogumu biliyorlar gibi geliyor...


Bloguna bi lakap takmanı söylesem ne derdin?

Son ütücü
Hemen açıklayayım...
Bu seneye kadar, benim için sevişmek, ütüden ibaretti...  yüzeysel sürtünme ;) biz bu sevişme türüne (yakın kız arkadaşlarla) ütü deriz...
Sondum işte.. Artık ütücü kalmadı.


Yazmak mı yoksa blog yazmak mı? Neden?

Blog yazmak.. kesinlikle dizüstü edebiyat... ama dediğim gibi kaygılarım yok ve üstün körü.. karalamak diyelim :) yazmak; omuzlarıma baskı yaptı

Hangi blogları mutlaka okuyorsun?
Öncelikle Fetişik tabii, sabah 7 de açarım bloğunu, bakarım ne var ne yok :D
profilimdeki tüm listeyi takip ediyorum diyebilirim. ancak yorum yazmakta zorlanıyorum... alelacele okuyorum da o yüzden. ama şuna dikkat ederim, hiç yorum almamış yazılara muhakkak yorum yazarım :D


Fetişizm hakkında ne biliyosun?

Belli bir şeyin temasıyla tahrik olmak falan filan değil mi bu... peki ben pipi fetişisti mi oluyorum? :D ama seçiciyim yanii


Hiç fetişist bi sevgilin oldu mu? Olsun ister misin?
arasında fiyat farkı var mı daha ucuzsa neden olmasın :D ne lan bu :)

Ayak fetişizmi hakkında ne düşünüyorsun?
ayak takımı :D manyaklık, saçmalık, toksinler için de yer çekimi geçerli yani ayakta toplanıyorlar, o sana hoş gözüken, seni tahrik eden patiler aslında bi toksin yuvası :D
ıyy bı de nasıl ağzınıza falan alıyorsunuz ya sevişirken O.o


Sevgilin ayak fetişisti olduğunu söylese tepkin ne olurdu?
Sevgilim ayak fetişi olunca extradan bi şey yapacak mıyım, zahmete gireceğim şeyler beni bekliyorsa yanii bi düşünürüm, gitsin kendi patilerinle oynasın. Bu arada ayakla yapılan mastürbasyondan  haz duyuyor musunuz... :/ Kondisyon lazım zor bi şey..
peki bu ayak fetişistleri ayak görünce boşalıyor mu?
ulan erken boşalma sorunu var da ayaklara mı bok atıyorlar yoksa... :S bılemedım Fetişik


Yeni fikirler seni heyecanlandırır mı?

:) çok heyecanlanırım. yenilikten kastettiğin nedir ki?
misal; ayak fetişi sevgilim var gel ayaklarını kıçıma sok dedi, anal yapıyorum misal ayaklarımla...
Böyle yenilikler mi :D Nesiniz lan siz...


Defansif matmazelin hikayesi nedir?

Bütün bloğu buraya sığdırmak zor olur...
yani özetle ofansif ben ve defansif gene ben varım. off bendeki değişim inanılmaz... eskiden(4 yıl öncesine kdr) oral sex için; nimet giren yere pipi mi girer derdim :/

Tabii bana kalırsa yaptığım en iyi şey, kaliteyi koruyabilmek, seçicilik.. ket vurma...Hala ikideyim mesela, bu çok zor bi şey aslında, valla bak.. Off sıcak bastı

Okurlarına bi mesajın var mı?
Var.  tık tık

Blog aleminde yaşadığın ve unutamadığın fetişik mutlaka anlatmalıyım dediğin bi hatıran var mı?

Var. Billokçulardan biriyle görüşüyordum.. Hoş sohbet, 1-2-3 4 te bana "verdi" 6 kez döne döne :D insan değildi, vayşş o neydi...

Daha yok bebeğim, olunca diyeceğim :D

4 Yorum: (+add yours?)

Adsız dedi ki...

hahahahah :) sımdı farkettim :)
cıdden sen bahsetsene bıraz nedir bu fetişzm muhabbeti..

Fetişik dedi ki...

neyini merak ediyosun kuzum?

Adsız dedi ki...

güzel bir ayağa dokunduğunda boşalıyor musun fetişik :)?

Fetişik dedi ki...

Hayır tabiki. Olay çok basit aslında sevişirken dudak, meme veya kukuya dokunduğumuz anda boşalmıyorsak ayağa dokunduğumuzda da boşalmıyoruz. Sadece güzel bi ayak tatmin olmak için bana yetmez yani. (.

Yorum Gönder