Önce İnsan

Bu ülke yıllardır gençlerini yemekten hiç bıkmadı. Bu ülke için ceza değneğinin boklu tarafını tutan hep gençler oldu. Daha doğrusu gençlere uzatılan değneklerin hepsinin her tarafı bokluydu. Ben vatan sağolsun demeyeceğim. Demeyeceğim işte. "Türkleri bir arada tutabilmek için dışardan mutlaka birilerinin dürtmesi lazım" felsefesini ilke edinmiş yavşaklar bu ülkenin en üst kademesine kadar gelebiliyorsa o genç insanlar boşa ölüyor, anaları boşa ağlıyor demektir. Öyle beylik laflara da gerek yok. Bir yerde insan öldürülüyorsa o yerde bişeyler hayvanlaşıyor demektir.

2 Yorum: (+add yours?)

Adsız dedi ki...

katılıyorum.boklu değnekleri var sihirsiz sadece kötü..

beni unuttuğunu hissediyorum.yanılmıyorum.unuttun.hatırlatıyorum kendimi ha buarada manita yaptım yeniiiiiiiii:)) gıcır gıcır

Fetişik dedi ki...

kendimi bile unutur oldum cazi..
Sevgili olayına da sevindim. Uğrarım bi ara bloğuna .)

Yorum Gönder