Başlıksız Kız

Öyle. Uzundur yazmıyorum. Aslında şimdi de ne yazacağımı bilmiyorum. Sonu nereye gider onu da kestiremiyorum hani. Sonra "Ne sikim bi yazı lan bu?" demeyin baştan uyardım. Yav işte okul filan alttan alıyoruz üste veriyoruz elde kalıyor devamsızlık işte. Ulan tam burda geçen yazımda bahsettiğim diyebilsem ne güzel olurdu ama geçen ne yazdım hatırlamıyorum amk =)
Gelgelelim yokluğumu Özz farketmiş. Sevindim lan. Valla bak. Ne bilim ilginç geldi. Yani ben hep bişiler yazardım çoğunu da kimseye okutmazdım ama blog açtıktan sonra birilerinin beni okuyor bi de üstüne hatırlıyor ekstradan bi de yokluğumu farkediyor olması sağlam bi duyguymuş. Tamam belki bunu sadece Özz yapıyor olabilir ama bana yeter de artar bile =)
Neyse lan çok duygusala bağladım gibi geldi. Şu Sivas olayları davası zaman aşımına uğradı. Orrrrrrrospu çocukları da bi gün öğrenebilecekler mi acaba insan yakmanın İNSANLIK SUÇU olduğunu? Yok abi bu ülkede yaşanmaz amk.

2 Yorum: (+add yours?)

özz* dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Fetişik dedi ki...

Zaten şuanki halka acıdığım yok. Ama ölenlere saygı duymak gerekiyor. Bunu bile yapamıyoruz.

Yorum Gönder