En Ünlü Ayak Fetişistleri!

Bu listeyi oluşturmak için uzun uzun araştırmadım ancak kiminin kendi söylemlerinden kimini ise hareketlerinden ayak fetişisti oldukları ya da en azından ayakları önemsedikleri kanısına vardım. Bunu neden yaptım bilmiyorum ama hani biz Türklerin en önemli kalıtsal özelliklerinden biridir:"Büyük destekçi bulmak." Cem Yılmaz'ın da bahsettiği gibi "Karacoğlan der ki" misali ben de "Bak kızım seviyorsun, dinliyorsun ama bunlar da ayak fetişisti işte" diyerek kendimi rahatlacağım galiba. Başlamadan şunu da belirteyim sıralamada herhangi bir ölçüt yok yani aklıma geleni yazıyorum:
1.) Marilyn MANSON : This Is The New Shit adlı şarkısının klibinde ayak fetişisti olduğunu açıkça belli etti.(Bu klibi daha sonra paylaşacağım)
2.) Quentin TARANTİNO : Ayak fetişisti olduğunu sağır sultan duydu zaten. Hatta bir basın toplantısında Uma Thurman bizim Tarantino'ya jest yapmış ayakkabılarını çıkarıp şarabı onlarla servis yaparak birlikte ayakkabılarından içmişlerdir. Ahh ahh..
3.) Victoria BECKHAM : Madem yabancılardan girdik onlardan devam edelim. Verdiği demeçde tam bir ayak delisi olduğunu ve sadece ayakkabılarını koyduğu bir odasının olduğunu bile söylemiştir.
4.) Kenan DOĞULU: Gelelim Türklere. Eski sevgilisi Tuğçe Kazaz'ın yalancısıyım ben. Ayrıldıktan sonra yaptığı bir röportajda Kenan ayaklarımı öpmeye doyamazdı dedi çünkü.
5.) Erdal ÖZYAĞCILAR: "Tam Bir Ayak Zamparasıyım." dedi evet dedi. İlginç bir hikayesi de var. Karısına evlenme teklifi etmeden zorla ayaklarına bakmış, beğendikten sonra evlenme teklifi etmiş. Ayakkabıcıların etrafında çok dolandığını söyleyenler de yok değil hani.
6.) CEYLAN: Erkekte ilk dikkat ettiği yerin ayakları olduğunu belirtti. Erkeğimin ayaklarını da yıkarım deme cesaretini de göstermiştir kendisi. Evet evet bizim Ceylan.. =)
7.) Beyazıt ÖZTÜRK: Tam olarak ben ayak fetişistiyim demese de sürekli ayaklardan bahsetmesi ve canlı yayında Seray Sever'in ayakkabılarını çıkartarak Ayak Fetişizmi muhabbeti yapması sebebiyle vardır bi ibnelik diye düşünüyorum ben. Takdir sizin.
8.) Kaan TANGÖZE ve Diğer Tayfa: Oje klibinde ayak fetişizm öğeleri çok açıktır. Tartışmaya gerek yok. Hatta şarkının bir yerinde; "Hangi oje yakışmaz ki kız sana? Ver ayağı bana" diye bir bölüm de var. İtiraf sayarım ki ben bunu.
9.) Merve SEVİ: Ayak fetişisti olduğunu açıkça söyledi. Ardından Şahanla aşklaşımsaması biraz şüpheye düşürdü beni ne yalan söyleyeyim. Önce ayaklara bakarım diyosun. Şahanın ayaklarına bakmadın mı? (Siz gidin. Merve ile konuşacaklarımız var. Şaka şaka.)
10.) Çağla ŞİKEL: Hem kendisinde hem de başka insanlarda en dikkat ettiği yermiş ayaklar. Öyle demiş.

Böyleyken böyle. Demek ki neymiş: Ne bilim lan bi anafikir çıkaramadım. Herkes kendi fikrini kendi alsın işte. Yetmezse yetmeeez deyin daha bulurum ben =)

0 Yorum: (+add yours?)

Yorum Gönder