Mim'lendik İyi mi?

Bizim Matmazel hani şu Defansif olan. Evet o işte Mim'lemiş beni. Neymiş efendim bir günlüğüne kadın olacakmışız. Valla sen istedin;
Sabah kalktığımda kadın olduğumu sabah ereksiyonu olayı yüzünden dondan belli olmaması için bizimkini düzeltmeye çalışırken farkına varırdım heralde. Kendimi incelerdim tabi. Hani kadın vücudu oğlum bu her aradığında bulunmaz ama içiyle oynamazdım sanırım. Ya da oynardım. Tamam lan oynardım. Bizim Fuat Abi'nin 28 yıllık acısını dindirirdim dicektim de banane bigün kadın olduk hemen piçliğe gerek yok. Kadının piçine ne diyorlardı lan?
Ağda olayını sağolsun futbol aşkı yüzünden öğrendik o yüzden ağdayla filan uğraşmazdım. Beni seven böyle sevsin.(Ulan iyice havaya mı girdim ne?)
Kadınların psikolojilerini anlamaya çalışırdım ki kullanalım fırsatları. Mesela armudun iyisini ayılar yer sözünün bi istisnası olarak mahallenin en yakışıklı çocuğunu tavlardım.(Ben çok güzel miyim onu bilmiyorum tabi). Gösterirdim ama verirdim de ;) Annem de sen kız olsaydın her tablacının ardından giderdin diyodu da inanmıyordum. Şu alışverişi bir de kadınken yapardım. Hani bünyeden bünyeye değişiyor mu? Harbiden bir mutantlaşma olayı var mı diye? Bir de şu akşamları toplanıp kız muhabbetleri yaparlar ya onlara da katılırdım. Sanki devlet sırrı konuştukları çok merak ediyorum. İşte onları da öğrenirdim. Neyse böyle işte ya çok bıçak sırtı bir mevzu ama böyle olurdu. Evet evet böyle..

14 Yorum: (+add yours?)

özz* dedi ki...

ahaha fetişik yine güldürdün beni:) ilginç bir kadın olacağın kesinmiş. annenin sözüne de bayıldım:)

Fetişik dedi ki...

valla son zamanlarda çok söyler oldu neden acaba :/

Pembe Kereste dedi ki...

ahaha :D Şu akşam ki muhabbeti yani kız muhabbetini söyliyim sana hiç merak etme çevredeki bütün yakışıklı erkekler konuşulur orası öyle burası şöyle bi değişik mevzu yok yani:D

Fetişik dedi ki...

yok canım o kadar basit olamaz ya. Olmasın ya. Ben hiç öyle hayal etmemiştim =(

özz* dedi ki...

bence kişiden kişiye değişir ne konuşulduğu ama döner dolaşır size gelir mevzuu :)

Fetişik dedi ki...

bizdeki durumdan biraz farklı o zaman. Bizde giriş konusu kızlardan sonra saçma salak şeyler çoğu zaman kapanışı da sizlerle yaparız :)

özz* dedi ki...

Bizde de sizden açılır konu. Sonra bizler için devlet meselesi kadar önemli başka muhabbetler döner. Sonra dediğim gibi döner dolaşır sizi bulur ama kapanış konuşması değişkendir. :)

Fetişik dedi ki...

işte o devlet meseleleri neler? atomu parçaladığınız olur mu?

özz* dedi ki...

ama onu söyleyemem üzgünüm:)bir gün kız arkadaşından rica et o kendi devlet meselelerini anlatsın:)

Fetişik dedi ki...

ya anlat zaten bizbizeyiz burda. Şimdi bi de sevgili mi yapayım bunun için =(

özz* dedi ki...

ahahah. tamam söz müsait bi zamanda bu konuyla ilgili yazı yazıcam:)

Fetişik dedi ki...

anlaştık =)

Adsız dedi ki...

gizeelll :)
iyi ki hatun değilsin, önüne gelene vermenden sebep, biz kendimize adam bulamazdık herhalde :D

Fetişik dedi ki...

valla bilmem ama rekabeti severim =p

Yorum Gönder