Lan. Pardon. Kız?


Ey dişi kişilik. Tamam kabul yani yapında "Complicated" bi durum söz konusu anladık. Gün doğuşu veya batışı sizi alıp farklı yerlere götürebilir. Ağlarken gülebilir ya da severken nefret edebilirsin. Hani kendi içinde karmaşıklığınızı farketmiş ve sindirmiş bi adam olarak soruyorum: Renk renk ayakkabılar ve ojeler alıp, pedikürdü bakım kremleriydi nerden geldiğini bilimin hala çözemediği bir enerjiyle ayaklarınıza o kadar bakım yapıyor veya yaptırıyorsunuz. Sonra da bu Fetişik "Ulan ne güzel ayağın var." , "Ayaklara ilgi duyuyorum işte ben de" gibi tamamen hormonal ya da pek olmasa da saf duygularını belirttiği zaman "ııyyy ayak lan bu" , "Sapık mısın ayağın neyini seviyosun?" gibi çelişkili tepkiler veriyosun. Madem ayaksa ve erkeğin üzerinde hiçbir hormonal etki yaratmadığını düşünüyorsan bu çaba niye? Neyin peşindesin kızım? Bana "Kendimize Saygımızdan" triplerine girmeyin. Sıçarım...

11 Yorum: (+add yours?)

özz* dedi ki...

ben de ayak fetişistiyim söylemiş miydim?

Fetişik dedi ki...

gerçekten mi?

özz* dedi ki...

Çok büyütülecek boyutlarda değil ama ayakkabı alışverişindeyken insanların ayaklarına özellikle bakarım. Güzel ayaklılara bir zaafım var ama fetişistim diyemem sanırım. Sadece çirkin, biçimsiz, kötü ayaklar yerine güzel ayaklar görmek istiyorum.

Fetişik dedi ki...

Hmm. Olsun en azından biz fetişistleri anlama konusunda diğerlerinden çok öndesln. Ayakların farklı olduğunu bi gün herkes anlayacak =)

Fetişik dedi ki...

çok da yakın olduğu söylenemez :p

Adsız dedi ki...

Bunda nasıl yürüyorlar?

Fetişik dedi ki...

Bimem ki sana alayım da dene bakalım. Aydınlat bizi =p

Adsız dedi ki...

Ayakkabıyı değil de üzerinde duranı merak ettim :)

Fetişik dedi ki...

Onu ben de merak ediyorum da aradım resmin tamamını bulamadım .s

Unknown dedi ki...

Fetişik,çok iyi ifade etmişsin :).Lan ayaklarına kullandıkları boya evlerin duvarlarında yok,sonra ''ayağımı mı? fetiş olacak başka bir yerimi bulamadın mı?''

Neyse yeterince açık anlatmışsın.:)

Fetişik dedi ki...

@Vahid Kaçmaz :) oje-boya ilişkisi güldürdü beni. Valla haklısın. Bunlar böyle işte.

Yorum Gönder