Sevgilisinden Ayrılana Tavsiyeler

Napim ooluum etrafımda o kadar çok ayrılan insan var ki. Ben de dedim bi el atayım. Bak şimdi koçum/canım(bu sılaş olayına alışırsam boku yedim demektir.);
Biirr: Ne için ayrıldığın çok önemli değil tamam mı önemli olan ne istediğin.
İikiii: Çoğu insan acı çekmeyeceğini düşünür, acı çeker kabullenemez, daha çok acı çeker. Böyle yapmayın. Ayrıldınız acı çekeceksiniz. Kabullenin, acınızı çekin efendi efendi atlatın.
Üüçç: Onunla olan geçmişinizi düşünmeyin. Tanıdığım güne lanet olsun triplerine hiç girmeyin. Yaptıklarınızdan ne kadar pişman olursanız acınız o kadar katlanacaktır.
Ne yaptıysanız ben yaptım deyin.
Döört: Ayrılık sonrası triplerinden en çok karşılaşılan durum "Acaba o napıyor? Acaba benim kadar üzüldü mü?" sanane lan.! O artık senin hiçbirşeyin. En azından o üzülürse ben daha az üzülürüm sadizmine girmeyin. Kendinizi düşünün.
Beşş: Ayrılık sonrası ilk bir hafta kritiktir. Çoğu beceriksiz bu evreyi atlatamaz. Mesaj atar, gizli nodan çağrı atar, son dönemlerde feys profillerinı gezmek moda oldu. Kararlı olun lan iki dakika. İlk ayrılan siz misiniz mına goyim?
Altıı(Oğlum bak can alıcı madde bu): Ayrıldığın insanı ölmüş sayacaksın. Ona nefret duygusu beslemek bile varlığına inanmak demektir. Bunu başarabilirsen ayrılık çok koymayacaktır. Öyle arkadaş kalalım filan yemez usta. Ya sevdiğim olursun ya hiçbirşeyim.

Şimdi farkettim ayrılmak ne zor işmiş mına goyim ya. Ayrılamayan varsa bana ulaşsın yardımcı olurum. Çift olarak gelirseniz daha verimli olur kanısındayım (=

4 Yorum: (+add yours?)

özz* dedi ki...

ahaha harika olmuş kesinlikle katılıyorum

Fetişik dedi ki...

benim gibi düşünen birilerinin var olması güzel (=

Adsız dedi ki...

beni kampa alsana fetişik:)

Fetişik dedi ki...

Kayıt süresi doldu ama sana bi güzellik yaparız =)

Yorum Gönder