Biliyorum. Gideceksin. Ama.!


Herşeyden ötesin.
Öyle dünya bir yana sen bir yana değil.
Kıyaslamak zor seni.
Sen zamirinin yanına hangi gibi yakışır?
Durul bazen.
Bulanma.
Yorma arasıra.
En önemlisi zorlama.
Dinliyorsan eğer konuş.
Konuşuyorsan susturma.
Bak hatta gör.
Tanı.
Düşün her an.
Sorgula.
Kızdırma sevgili.
Sınır koyma.
Ben koyarsam da geç alayını.
Öyle kapatma gözlerini kabullenir gibi.
Sevmek esir olmak değil.
Benimse ama sahiplenme.
Ait ol ama köle olma.
Gülümseme işte tam böyle dalga geçer gibi.
Umursama tamam ama ciddiyeti anla.
Hayal kurmana kızmıyorum ki ben sadece hayal deme imkansıza.
Bil demem ancak öğrenmesini bil.
Yürü.
Yanında ben olsam da olmasam da.
Hisset.
Sev demem asla ama değer ver.
Hepsini siktir et de sevgili ne yaparsan yap pişman olma.!!

0 Yorum: (+add yours?)

Yorum Gönder