Bi Duble Sek Aşk.


Saydım.
Koyun, kuzu tamam.
Bir sen eksiksin.

Adı aşk. Yani kişiden kişiye değişir lafım yok. Peki zamana göre değişir mi? Bir çobanın sevgilisine yazdığı şiirin küçük bi parçası yukarıdaki. Basit görünüyor ilk bakışta farkındayım. Oysa değil işte öyle.
Onu kıyaslayabileceği başka bir şeye sahip değil ki. Arabası, yatı ya da katı yok. Koyunu, kuzusu var onun.
Yukarıdaki mısraları duysanız sevgilinizden ne hissedersiniz? Ya da sevgilinize söyleseniz alacağınız cevap ne olurdu? Ben denedim:
* Saydım.
Koyun, kuzu tamam.
Bir sen eksiksin.

- Fetişik yine ne içtin?


Daha mı saftı eskiden aşk? Bilmiyorum. Bildiğim şu ki sevgili daha değerliydi. Hele ki onunla geçirilen zamanlar. Öyle hadi buluşalım mesajları yoktu. Okullar, dershaneler, üniversiteler gibi imkanlar yok. Düğünlerde görürlerdi belki en çok. Daha eskide su başlarında. Komşuya diye çıkılırdı da görüşülürdü bi ihtimal.
Daha saf mıydı eskiden gerçekten bilmiyorum. Ama öyle hemen bitirmiyorlardı hiçbirşeyi ya da bitiremiyorlardı. Her ne kadar Rock dinlesek de ne demiş Neşet Ertaş Baba;
Bir güzel kız gördüm tutmuş yolunu
Uzatmış gerdana zalim yar telini
Geldi geçti bilmem kimin gelini
Sorsam ÖLDÜRÜRLER,
Sormasam ÖLDÜM.

Dön beri güzel yüzün göreyim
Gerdanda benine yüzüm süreyim
Dedi gel yanıma haber vereyim
Varsam ÖLDÜRÜRLER,
Varmasam ÖLDÜM..

2 Yorum: (+add yours?)

Adsız dedi ki...

ne çektin la sen :D neyin kafası bu hacııı :D

Fetişik dedi ki...

çektik be matmazel. Rakılar sendense anlatırım bi ara.

Yorum Gönder