Başlarken



Bu bloga nasıl geldiniz bilmiyorum. Ama çok fazla da seçenek yok zaten. Ya birinden ayak fetişizmi denen bişey duyup araştırmak için molla google tarafından bana yönlendirildiniz ya ayaklara ilginiz var "ulan ben de mi bu ayak şeysindenim acaba" diye tırsak bir durum içerisinde ve kabullenme aşamasındasınız ya da benim gibi artık ne olduğunu bilen, bilmekle kalmayıp neredeyse ihtisas yapmış biri gibi ayaklar üzerine mevzu olsunda noolursa olsun diyenlerdensiniz. Henüz bi hayran kitlem olmadığı için Fetişik ne yazmış ki acep diye gelen kimse yoktur.
Ayak fetişizminin ne olduğunu araştıran arkadaş, standartların dışına çıkıp sebepleri henüz tam aydınlatılamayan bir şekilde am göt meme dışında da sizi tahrik eden birşeylerin varlığı durumudur. Beni ayaklar deli eder başka birini ayak bileği daha başka birini ise ayakkabı. Sınırlamak imkansızdır. Aklına ne geliyorsa fetisizme malzeme olabilir.
Ayakların kendine farklı etkileri olduğunu yeni keşfeden arkadaş, merak etme. Muhtemeldir ki ilk zamanlarda kabullenemedin hatta dünyada sadece sen bu durumdasın diye düşündün. Sapık olup olmadığnı sorguladın. Ancak şu an gördün ki sapık değilsin. Senin gibi de binlerce insan var. Raad ol be oluuum.
Zaten bunları biliyoruz la yarraaam diyenler, yeni başladık la durun 2 dakika mına goyim.
Bizlere sapık ve iğrenç gözüyle bakan arkaaşlar, sizleri de unutmadım tabi ki. Hoşgörünüze sığnmayacağız ama siktir de çekmeyeceğim tabi ki. Kapımız size hep açık sadece anlamaya çalışın yeter. "Iıyygg bögg" gibi yorumlarınızla yorumlarınız gibi durum oluşturmayın.

4 Yorum: (+add yours?)

Adsız dedi ki...

Oyyy ilk uyen ve ilk yorum yapan ben miyimmm ? Eee ne vercen bana :)

Adsız dedi ki...

Bi de ayak fetisisti olan arkadaslara bir yazim var blogumda ;)

bay tükancı dedi ki...

üyelere bişe veriyosan bende isterim :)

Fetişik dedi ki...

@ defansif matmazel
Yeni blog açmak istedim. Eski blogum yordu beni. Bişi vermem gerekiyosa isteklerinizi yazın baalım bişiler düşünürüz (=
@by tükancı
Sen de yaz isteğini (=
Ama unutmayın ben sadece ayak fetişisti bi blog yazarıyım ona göre .d

Yorum Gönder